جهت جستجوی محتوای گروه اگزیت، از کلیدواژه مناسب در فیلد مقابل استفاده نمایید. سپس، نتایج در قسمت جستجوی پیشرفته، قابل بهینه‌سازی خواهد بود.

 

مدیریت اسناد و مکاتبات - MS Sharepoint

مدیریت اسناد و مکاتبات - MS Sharepoint

مدیریت اسناد و مکاتبات با MS SharePoint

نرم‌افزار Microsoft SharePoint  در حقیقت راهکار مدیریت دانش سازمانی و تسریع مکاتبات در گردش کار سازمان است که کار کردن افراد را با یکدیگر راحت‌تر می‌کند. با استفاده از آن، کارکنان شما می‌توانند سایت‌هایی براي به اشتراك‌گذاري اطلاعات با یکدیگر داشته باشند، اسناد را از ابتدا تا انتها مدیریت کرده و گزارشات را منتشر کنند تا هریک بتواند تصمیمات بهتري بگیرد.

با تهیه، نصب و راه‌اندازي SharePoint ارائه راهکارهاي خلاقانه و منحصر به فرد در سازمان‌هاي مختلف بر مبناي فناوري به سهولت امکان‌پذیر می‌گردد. این محصول در سازمان شما، ضمن حفظ دانش سازمانی در خلال انجام کلیه فعالیت‌ها، از هزینه‌کرد مبالغ هنگفت براي تحلیل، طراحی و پیاده سازي پروژه‌ها و فعالیت‌های روزمره صرفه‌جویی می‌گردد. این محصول در عین حال قابلیت نسبتاً بالایی در خصوص سفارشی‌سازی بر اساس نیازهاي خاص می‌باشند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

  • ایجاد سیستم جامع مدیریت محتوا
  • کار با محتویات از طریق لیست‌ها، کتابخانه‌ها، صفحات و سایت‌ها
  • امکان معرفی کاربر با سطوح دسترسی و امنیتی مختلف
  • مدیریت سطح دسترسی به اطلاعات سازمانی
  • طراحی و ایجاد پورتال هاي داخلی و خارجی سازمان
  • امکان ایجاد وب پارت ها بنا بر نیاز سازمان
  • شخصی سازي و سفارشی کردن فضاي کار
  • تعریف و پیاده سازي انواع گردش کاري هاي موجود در سازمان
  • راه اندازي انواع سرویس هاي جستجو
  • قابلیت پیاده‌سازي انواع گزارشها و نمودارها براي استفاده مدیریتی
  • سازگاري و یکپارچگی با محصولات Microsoft Office
  • کار با فرم هاي InfoPath
  • رابط نرم‌افزاری با نوار روبانی Office
  • ارتباط با SQL Server
  • سازگاري با سایر محصولات مایکروسافت
  • وجود بسته‌هاي فارسی ساز
  • امکان نصب تقویم هجري شمسی