جهت جستجوی محتوای گروه اگزیت، از کلیدواژه مناسب در فیلد مقابل استفاده نمایید. سپس، نتایج در قسمت جستجوی پیشرفته، قابل بهینه‌سازی خواهد بود.

 

تدوین و ارزیابی راه‌کارهای توسعه بازار

طراحی، استقرار و پیاده‌سازی برنامه یکپارچه بازاریابی

تدوین راه‌کارهای توسعه و تنوع بازار

راه‌کار بازاریابی یکپارچه رویکری جامع و فراگیر به کانال‌های ارتباطی در برنامه بازاریابی است. هدف این رویکرد که پس از شکل‌گیری فضای مجازی به عنوان پارامتری مؤثر بر معادلات رقابتی و تعریف جایگاه‌های رقبا در بازار مطرح گردید، اطمینان از هماهنگی و همراستایی برنامه‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین (بازاریابی سنتی و متداول) است. ثبات، توافق و سازگاری میان این دو برنامه، کلید اصلی انتقال پیام مؤثر به مشتریان هدف و اطمینان از نرخ مطلوب بازگشت سرمایه خواهد بود. برنامه بازاریابی یکپارچه با رویکری مرحله‌ای و بازخورد محور، امکان اصلاح برنامه را در مقاطع کوتاه زمانی فراهم نموده و از اتلاف منابع به صورت جدی جلوگیری می‌نماید؛ که این امر به نوبه خود موجب افزایش کارایی برنامه‌ریزی در بنگاه‌ها شده و تناسب این سبک برنامه‌ریزی را با منابع محدود هسته‌های کارآفرین و بنگاه‌های کوچک و متوسط، توجیه می‌نماید.

مزیت اصلی این برنامه در افزایش حضور بنگاه در شعاع دید مشتریان بالقوه است، چرا که امروز مشتریان پس از مواجه شدن با پیام اصلی در بیلبورد یا کاتالوگ، که حاوی وجه تمایز و نوآوری است، در اینترنت و فضای آنلاین به دنبال اطلاعات تکمیلی نظیر نظرات بی‌طرف کاربرانی که قبلاً این محصول/خدمت را استفاده نموده، مراکزی که در این مورد پیش‌قدم و صاحب نام هستند و ... می‌گردند. این جایگاهی ‌است که شما می‌خواهید دیده شده و به زیبایی بدرخشید!