جهت جستجوی محتوای گروه اگزیت، از کلیدواژه مناسب در فیلد مقابل استفاده نمایید. سپس، نتایج در قسمت جستجوی پیشرفته، قابل بهینه‌سازی خواهد بود.

 

برنامه‌ریزی یکپارچه منابع سازمانی - MS Dynamics AX

برنامه‌ریزی یکپارچه منابع سازمانی - MS Dynamics AX

ماژول‌های راهکار برنامه‌ریزی یکپارچه منابع سازمانی

مجموعه بسته‌های Dynamics راهکاری یکپارچه و با قابلیت انعطاف بسیار مناسب برای کسب و کارهای پویا بوده و پس از معرفی در سال 2006، محبوبیت فزاینده‌ای را میان صنایع مختلف کسب نموده است.

بسته‌های(Modules) این راهکار، که می‌توانند به صورت یکپارچه و یا تک‌تک نصب شده و پس از یکپارچه‌سازی مورد استفاده قرار گیرند، شامل بسته تولید (برنامه‌ریزی جامع مواد، توالی کار، مدیریت منابع، مدیریت فرآیند و هزینه، ترکیبات تولید)؛ بسته توزیع (مدیریت انبارهای پراکنده، کنترل موجودی، کنترل سفارشات مبتنی بر قراردادهای تجاری، برنامه تحویل کالا، پیگیری تحویل کالا)؛ بسته مدیریت زنجیره تأمین (برنامه‌ریزی و پیش‌بینی تقاضا، تبادلات بین سازمانی، مدیریت خرید، پرتال ارتباطی با تأمین‌کنندگان، پایش عملکرد، تبادل اطلاعات الکترونیکی)؛ بسته مدیریت پروژه (انواع پروژه و سلسله مراتب، تأمین منابع پروژه و صورت وضعیت پروژه‌ها)؛ بسته مدیریت مالی (ثبت و مدیریت اسناد مالی در لایه‌های مختلف، ارتباط اسناد سازمان‌های هلدینگ، روند حسابرسی، حسابداری هزینه، دارایی‌های ثابت) بسته مدیریت روابط مشتریان (اتوماسیون نیروهای بازاریابی و فروش، بازاریابی تلفنی و پرسشنامه، مدیریت فروش، مدیریت اسناد، ثبت ارتباطات تلفنی)؛ بسته منابع انسانی (ثبت چارت سازمانی و نیروی انسانی، تطبیق مهارت‌ها و برنامه‌های جذب، مدیریت فرآیندها) می‌باشد. در ادامه با جزئیات برخی از مهمترین بسته‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

مدیریت بازاریابی و فروش

قابلیت‌هانسخه پایهنسخه پیشرفتهنسخه جامع سازمانی
تعریف شناسنامه مشتری در بانک اطلاعات مشتریانyesyesyes
گروه بندی بر اساس نوع فعالیت، منطقه، تخفیف، سقف اعتبار، رتبه و ...yesyesyes
تعریف نماینده(ویزیتور)، مراکز و نمایندگی های فروشyesyesyes
تعریف مزایای فروش به تفکیک کالا و یا به صورت کلی (ریالی)noyesyes
تعریف گردش کار استاندارد فروش پخودکار در کارتابل ویزیتورyesyesyes
مسیر بندی ویزیتورها بر مبنای فروش، توزیع و یا وصولnoyesyes
ثبت کلیه فعالیت های روزانه ویزیتورها به منظور ارزیابی عملکردyesyesyes
هدف گذاری پلکانی فروش در سطح مراکز، ویزیتور و اقلام کالاnoyesyes
تعریف سیاست فروش بر اساس مشتری، کالا، حجم خرید و سهمیه بندیnoyesyes
سهمیه بندی کالا بین مراکز، ویزیتورها و مشتریانnoyesyes
ترویجات فروش به صورت تخفیفات نقدی، جنسی، درصدی، شرایط بازپرداخت yesyesyes
تعریف فرجه های پرداخت پلکانی و شرایط فروش در هر پلهnoyesyes
ثبت تخفیفات و جرائم پس از صدور فاکتور بر مبنای سررسید پرداختnoyesyes
تعریف لیست مشتریان بدهکار و اعمال محدودیت فروش noyesyes

به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی برای سایر ماژول‌ها، لطفاً با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.