جهت جستجوی محتوای گروه اگزیت، از کلیدواژه مناسب در فیلد مقابل استفاده نمایید. سپس، نتایج در قسمت جستجوی پیشرفته، قابل بهینه‌سازی خواهد بود.

 

شرح شغل کارشناس محتوا

کد شغل: CM02

دعوت به همکاری کارشناس تولید محتوا

کارشناس محتوای فارسی فردی است که با برخورداری از دانش ضمنی نسبت به زمینه انتخابی خاص، و دانش صریح جستجو، اقتباس، انشاء و نگارش خود نسبت به شناسایی تقاضای فعال برای نوع، قالب و متن محتوای مورد نظر در بستر اینترنت اقدام نموده و با جمع‌آوری و ارائه ترکیب اطلاعات و متون منحصربفرد، نسبت به جذب مخاطب و بازدیدکننده برای وب‌سایت اقدام می‌نماید. تمامی این اقدامات با هدف افزایش بازدید کننده سایت، افزایش نرخ فروش آگهی و نهایتاً حداکثرسازی درآمد واحد اقتصادی مربوطه  قابل توجیه بوده و متضمن ارتقای رضایتمندی مشتریان خواهد بود. حداقل تحصیلات لازم برای این فرد مدرک کاردانی در رشته‌های رایانه‌ای و یا رشته‌های تخصصی زمینه انتخابی نظیر (تغذیه، بهداشت، گردشگری، ...) در نظر گرفته شده است.

گزارش‌دهی: کارشناس محتوا گزارشات خود از طریق بارگزاری جداول و داده‌ها در سیستم اتوماسیون (شامل مکاتبات الکترونیکی، پایگاه وب نرم‌افزار CRM) و مستقیماً به مدیرمحتوا ارائه می‌نماید.

وظایف اصلی کارشناس محتوا

  • اهتمام به دستیابی به اهداف توافقی و ابلاغ شده از طریق مدیر محتوا
  • اجرای طرح و برنامه‌ در خصوص کم و کیف استانداردهای لازم جهت نمایش و نحوه ارائه مطالب در سایت و لحاظ این موارد طبق بودجه عملیاتی دوره‌‌ای
  • بازبینی و بررسی چیدمان و نحوه نمایش آگهی و پیشنهادات در سایت (اعم از آگهی‌های متنی، تصویری و ویدئویی) به منظور برخورداری از ویژگی‌های مورد نظر و همکاری با سایر همکاران فنی و طراحی در این خصوص
  • جمع‌آوری و تحلیل وب متریک‌ها جهت پایش رفتار بازدیدکنندگان سایت با استفاده از ابزارهای تحلیل وب، نظیر میزان، زمان نمایش و کیفیت بازدید از سایت، ترکیب بازدیدکنندگان، نرخ کلیک، ... و ارائه راهکار به منظور ارتقاء آن‌ها و همچنین تدوین گزارشات مربوطه نظیر هزینه دستیابی به هر مشتری و ...
  • تلفیق داده‌های مختلف با پژوهش کلمات کلیدی مورداستفاده در آگهی‌ها، به منظور ارائه پیشنهادات مربوطه جهت افزایش رتبه سایت، بهره‌وری آگهی و نتیجتاً افزایش رضایت‌مندی مشتریان
  • ارتباط‌گیری و همکاری با مشارکت‌کنندگان آنلاین (بلاگر‌ها، وب‌مسترها، سردبیران و ...) در کنار بهره‌گیری از تمامی ظرفیت شبکه‌های اجتماعی به منظور تعریف و ارتقاء سیستم ارجاعات
  • جمع‌آوری و سازمان‌دهی اطلاعات بازار، روندهای در حال شکل‌گیری روی عبارات جستجو، جستجوی فعال و به صورت کلی فرصت‌های بازار به منظور گزارش به مدیر مربوطه
  • نگهداری، ثبت، پردازش و گزارش اطلاعات مشتریان، در سامانه CRM
  • جمع‌آوری و ارائه مستندات حجم بازار و میزان و نحوه عملکرد رقبا
  • همکاری با سایر پرسنل و نمایندگان شرکت در تبادل اطلاعات به منظور یکپارچه‌سازی کانال‌های فروش و ارسال به موقع گزارشات
  • به روزسازی دانش فنی و ادبیات فروش مرتبط با محصول در کنار تکنیک‌های بازاریابی کارساز در بازاریابی محتوا

ابزارهای و فناوری

  • داشتن یک کامپیوتر شخصی (ترجیحاً قابل حمل)
  • توانایی کار با Interface انگلیسی نرم‌افزارهای اصلی شامل:
    • پرتال نرم‌افزار CRM که ادرس آن متعاقباً اعلام خواهد گردید.
    • نرم‌افزار و سرویس‌های مبتنی بر وب نظیر Google Analytics
    • مجموعه MS Office خصوصاً؛ نرم‌افزارهای مدیریت پروژه MS Project، MS Powerpoint، MSExcel، MS Word
    • نرم‌افزار ارتباطی و اتوماسیون اداری نظیر MS Exchange or Outlook​​

مهارت‌ها

-  ادراک خواندنی و توانایی نگارش،-  متقاعدسازی،
-  یادگیری فعال،-  ادراک (هوش) اجتماعی،
-  مذاکره، رای‌زنی و چانه‌زنی،-  گوش دادن فعال،
-  علاقمند به ارائه خدمات به سایر افراد،-  گویش و صحبت ‌کردن،
-  همکاری و کارگروهی،-  گزارش‌دهی و مستندسازی.

 فعالیت‌ها

  • ارزیابی روندهای موجود در جستجوی مطالب فارسی و شناسایی کلمات کلیدی
  • جستجوی محتوای مرتبط با کلمات کلیدی شناسایی شده
  • ترجمه، اقتباس، نگارش و ویرایش بهترین محتوای موجود به منظور تهیه محتوای منحصربفرد
  • انتشار محتوای آماده نشر و ارائه گزارشات مربوطه
  • ارتباط با سرپرستان فروش، همکاران و زیردستان
  • تصمیم‌سازی و حل مساله
  • جمع‌آوری و دریافت اطلاعات بازار شامل (اطلاعات بازار، رقبا، ...) و ارائه گزارشات مربوطه
  • تحلیل داده‌ها و اطلاعات به منظور تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی

ویژگی‌های محیط کار

  • فعالیت به صورت اداری و با استفاده از کامپیوتر شخصی و ارتباطات به صورت تلفنی، اینترنتی طبق شرح کار توافقی
  • ۸۰٪ فعالیت‌ها به صورت مستقل از محل فعالیت (دورکاری) در اختیار کارشناس مربوطه و با استفاده از ابزارهای ارتباطی نظیر تلفن و اینترنت راهبری و مدیریت خواهد شد.
  • انعطاف نسبی در ساعات کاری مد نظر بوده و به همین علت کار تمام وقت تلقی نمی‌گردد ولی انتظار می‌رود در طی ساعات اداری، امکان برقراری ارتباط به صورت کامل وجود داشته باشد. مجموع ساعات کاری نبایستی از ۴۰ ساعت در هفته کمتر باشد.
  • ۲۰٪ بحث چهره به چهره و جلسات هم‌اندیشی و بارش فکری، تصمیم‌گیری و برنامه‌‌ریزی

​در صورت علاقمندی و برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی، لطفاً نسبت به تکمیل فرم درخواست همکـاری، اقدام نمایید.