درخواست همکاری

درخواست همکاری با گروه اگزیت

لطفاً به تمامی سؤالات مطرح شده به صورت كـــامـل و شفـــاف پاسـخ دهیـد. به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات، از راهنمـایـی‌های ارائـه شده پیروی نمائید. درانتها، فــرم را مجدداً با دقت مطالعه نموده و در صورت تأیید مطالب، نسبت به ثبت و ارسال اطلاعات اقدام بفرمایید.

نکات مهم:

  1. توجــه داشته باشيد كه كليه اطلاعات خواسته شده در فرم محرمـانــه تلقي خواهد شد.
  2. آقایان می‌توانند دوره خدمت سربازی را در قسمت سوابق شغلی و جزو رزومه خود قید نمایند.
  3. شما با تکمیل و ثبت اطلاعات خواسته شده در فرم، نسبت به صحت کامل تمامی مندرجات اذعان داشته و اعلام می‌دارید که شرایط استفاده و رویه حفظ حریم شخصی گروه اگزیت را به صورت کامل و دقیق، مطالعه نموده و با آن موافقت کامل دارید.

در انتها، از علاقه‌مندی شما نسبت به همکاری با گروه اگزیت، صمیمانه سپاسگزاریم و شکیبایی شما را در تکمیل اطلاعات خواسته شده، ارج می‌نهیم.

با احترام – مدیرعامل گروه اگزیت

Image Services

فرصت‌های شغلی - مشارکتی

مدیر اجرایی واحد اقتصادی (مستقل) در گروه اگزیت، فردی است که با برخورداری از دانش ضمنی نسبت به شرایط بازارهای مربوطه و دانش صریح مالی، بازاریابی و فروش و همچنین مهارت‌های نرم حل مسأله، تصمیم‌گیری، تفکر نقادانه، مذاکره و ارتباط کلامی نسبت به فعالیت در حوزه‌های وظیفه‌ای تولید محتوا، بازاریابی، فروش (توسعه کسب و کار) و همچنین حوزه منابع انسانی واحد اقتصادی خود اقدام می‌نماید.

برندینگ و پیشبرد محصول/خدمت واحد اقتصادی، در کنار شناسایی و برقراری ارتباط با مخاطبان واحد اقتصادی، در راستای شناخت و درک عمیق ترجیحات و الگوهای رفتاری ایشان در زمینه فعالیت مربوطه، از مهمترین فعالیت‌های روزانه این مدیر اجرایی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فرصت همکاری اینجا را مطالعه بفرمایید.

کارشناس تحقیقات بازار فردی است آشنا با ادبیات اقتصاد و مدیریت که با بهره‌گیری از مهارت‌های سواد اطلاعاتی، پژوهش و تحقیق موضوعات و گزارش‌نویسی خود، در کنار شناخت ساز و کارهای بازار ایران ضمن شناسایی و برقراری ارتباط با ارائه دهندگان اطلاعات از یک طرف و متقاضیان این خدمات از طرف دیگر، در راستای تحقق اهداف کسب و کارآنان اهتمام ورزد. حداقل تجربه لازم برای این موقعیت ۳-۵ سال فعالیت مفید و مرتبط و حداقل مدرک کارشناسی از دانشگاه‌های معتبر در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فرصت همکاری اینجا را مطالعه بفرمایید.

کارشناس مدل سازی مالی و ارزیابی طرح‌های اقتصادی فردی است خبره که با برخورداری از دانش ضمنی اقتصاد مدیریتی و صنایع تولیدی و خدماتی، ضمن ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه، در فرآیندی تیمی نسبت به تدوین و نگارش هر یک از بخش‌های طرح کسب و کار و طرح توجیهی مالی و اقتصادی جهت این پروژه‌ها و مشاوره مراحل تجاری‌سازی محصولات این طرح‌ها، اقدام می‌نماید. ارائه مشاوره مالی و سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاران و تمهید ابزارهای لازم جهت تصمیم‌گیری داده-محور، نظیر گزارش کارشناسی طرح توجیهی به همراه گزارشات بازار، بررسی‌های فنی و تجزیه و تحلیل مالی شامل بر مدل سازی مالی، تحلیل نقطه سربسر و حساسیت از دیگر وظایف این کارشناسان می‌باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فرصت همکاری اینجا را مطالعه بفرمایید.

کارشناس تولید محتوای فارسی از نظر گروه اگزیت فردی است که با برخورداری از دانش ضمنی نسبت به اقتصاد، مدیریت و علوم حوزه کسب و کار، و همچنین دانش صریح جستجو، اقتباس، انشاء و نگارش خود نسبت به شناسایی تقاضای فعال برای نوع، قالب و متن محتوای مورد نظر در بستر اینترنت اقدام نموده و با جمع‌آوری و ارائه ترکیب اطلاعات و متون منحصربفرد، نسبت به جذب مخاطب و بازدیدکننده برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی اقدام می‌نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فرصت همکاری اینجا را مطالعه بفرمایید.

گروه اگزیت به منظور آموزش و جذب نیروی کار ماهر، نسبت به برگزاری دوره‌های کارآموزی با امکان دریافت حقوق و مزایای پایه (مصوب وزارت کار) طی دوره با لحاظ شرایط زیر اقدام می‌نماید:

  • در فرآیند جذب کارآموز وجود سابقه کار مطرح نیست، ولی ارائه نمونه کار مزیت محسوب می‌گردد.
  • کارآموز بایستی در یکی از رشته‌های مدیریت، کارآفرینی، MBA، حسابداری، مالی و اقتصاد و سایر رشته‌های مرتبط، دانش‌آموخته و یا حداقل در حال تحصیل باشد.
  • افرادی که دوره‌های تخصصی مراکز معتبر آموزشی را گذرانده باشند، در اولویت خواهند بود.
  • زمان دوره کارآموزی ۳ ماه بوده که در صورت نیاز این دوره با توافق طرفین، به ۶ ماه قابل تمدید خواهد بود.
  • در پایان دوره کارآموزی، گواهینامه رسمی جهت ارائه به دانشگاه یا سایر مراجع ذیصلاح به کارآموز ارائه می‌گردد.
  • در صورتیکه توانمندی کارآموز در تولید محصولات و ارائه خدمات مورد نظر شرکت، طی چهار هفته اول فعالیت محرز گردد، قرارداد کاراموزی با حفظ مزایا، قابل تمدید به قرارداد همکاری خواهد بود.
  • قرارداد همکاری پس از اتمام دوره با توافق طرفین قابل تمدید به قرارداد سالیانه می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فرصت همکاری اینجا را مطالعه بفرمایید.

درخواست شغل - پیشنهاد مشارکت

تنها امکان بارگذاری یک فایل وجود دارد.
حداکثر حجم 5 مگابایت.
قالب‌(های) مجاز بارگذاری: pdf.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
Greek-Logo

با درج ایمیل خود، جهت دریافت راهنما و نکته‌های تخصصی روزانه، در خبرنامه ثبت‌نام نمایید؛
تا با راهکارهای داده-محور و رویکرد مبتنی بر شواهد توسعه کسب و کار گروه اگزیت، آشنا شوید.