با بهره‌گیری از زمــان و تخصص کارشناسان ما، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید!

بر پایه یافته‌های تحقیقات بازار‌، پرسنای مشتری، تجزیه و تحلیل مدل مالی و شاخص‌های طرح توجیهی (امکان سنجی)، توسعه کسب و کار را مشاوره و پیشنهاد می‌کنیم.

ارزیابی ایده کسب و کار

جهت کاهش ریسک تعقیب ایده‌هایی که روی کاغذ خوبند، اما در عمل جواب نمی‌دهند؛ آزمایش‌های کم خرج و زودبازده‌ای را مشاوره و پیشنهاد می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد ضمن درک واقعیت بازار، محصول را اصلاح و ایده خود را مبتنی بر شواهد، اعتبارسنجی کنید...

انجام تحقیقات بازار

به واسطه تنوع گسترده کاربردهایش، تحقیقات بازار به شما کمک می‌کنیم ضمن شناسایی بهترین بازار، وضعیت کنونی و پویایی روند‌ها را در بازار هدف بهتر درک کنید، تا بتوانید محصولات و خدمات و برند خود را متناسب با پرسنا و ویژگی‌های رفتاری مشتریان طراحی و ارائه کنید...

شناسایی استراتژی ورود به بازار

را در دو مرحله شناسایی و اولویت‌بندی کانال(های) ورود و تدوین برنامه بازاریابی، مشاوره می‌کنیم؛ در مرحله شناسایی کانال ورود، به ارزیابی ابزارها جهت نفوذ به بازار هدف پرداخته، در حالیکه در برنامه بازاریابی، بر چگونگی بکارگیری این ابزارها جهت نفوذ به بازار، تمرکز داریم...

تکنیک‌های تحلیل مشتری

با بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته تحلیل آماری معتبر، بر روی داده‌های حاصل از عملیات کسب و کار شما، در کشف الگوها، روش‌ها و شاخص‌های بهبود تجربه مشتری در خصوص محصول، خدمات و برند در بازار هدف‌تان، بهترین استراتژی‌ها را مشاوره و پیشنهاد می‌کنیم...

کاتالوگ خدمات
توسعه کسب و کار

جهت آشنایی بیشتر با زمینه فعالیت گروه اگزیت و مواردی که می‌توانیم در دستیابی به اهداف در مسیر توسعه کسب و کارتان موثر باشیم،‌ می‌توانید کاتالوگ خدمات ما را ورق بزنید.

نمایش تمامی خدمات

چطور ما بهتر به توسعه کسب و کارتان کمک می‌کنیم؟

طی دهه گذشته، با کسب و کارهای پرشور و شوق زیادی - مانند خود شما - جهت توسعه کسب و کار جدید و همچنین پروژه‌های رشد و مقیاس‌پذیری کسب و کارهای بالغ‌تر، همکاری داشته‌ایم.

ما متخصص توسعه کسب و کار هستیم. و به شما کمک می‌کنیم تا مشتریان خود را بهتر و عمیق‌تر بشناسید، پرسنا و ویژگی‌های رفتاری آنها را شناسایی کنید و آنها را بر مبنای رفتارهای خریدشان، و نه به صرف ویژگی‌های جمعیت‌شناختی یا روان‌شناختی بخش‌بندی کنید. کمک می‌کنیم تا نسبت به نحوه تفکر، فعالیت و تصمیم‌گیری مشتریان‌تان درک بهتری کسب کنید تا محصولات خود را متناسب با رفتار خرید آنها طراحی/اصلاح کنید؛ و به این ترتیب فرصتی فراهم می‌کنیم تا در زمان درست، مکان درست، دقیقاً در برابر چشمان آنان قرار بگیرید.

همچنین زمان قابل توجهی را نیز به درک فرآیند کسب و کار شما اختصاص می‌دهیم، تا تمامی فرصت‌های توسعه برون‌زای کسب و کارتان را در بستر شبکه ارتباطاتش شناسایی کنیم. به این ترتیب خواهیم توانست زمان مناسب و چگونگی متحد شدن با کسب و کاری دیگر، برون‌سپاری بخشی از فرآیندها یا خرید یک فناوری/کسب و کار را به شما پیشنهاد بدهیم.

توصیه مبتنی بر تجربه

  • تمامی مشاوره‌ها بر مبنای نتایج ملموس ایجاد شده در پروژه‌های خود ما و یا تجربیات پروژه‌های مشتریان انجام می‌شود.

شواهد اهمیت دارند

  • در ارائه استراتژی و راهکارهای پیشنهادی، برای اطمینان در اخذ تصمیمات، مستندات و شواهد تأیید کننده بازار را در اختیارتان می‌گذاریم.

بهینه شده برای کارایی

  • طی پیاده‌سازی امکان به کارگیری نیروهای کلیدی شما، جهت رفع مقاومت‌های احتمالی در اجرا و کاهش هزینه‌ها وجود دارد.

تحویل پروژه با مستندات

  • پس از استقرار و اجرای اولیه پروژه، مستندات و شیوه‌نامه راهبری را نیز به همراه آموزش‌ها تحویل می‌دهیم.

بینش و دانش توسعه کسب و کار

توسط
مدیر محتوا
دسته‌بندی
تجزیه و تحلیل مشتری به برآیند فرآیند و فناوری‌ که بینش لازم در حوزه تحلیل و پیش‌بینی رفتار و الگوی خرید مشتری رو در اختیار کسب و کار قرار می‌دهد؛ اطلاق می‌شود.
توسط
مدیر محتوا
دسته‌بندی
اطلاعات و فرآیندهای کسب و کار چه در مرحله راه‌اندازی و چه در مرحله توسعه کسب و کار، با سه هدف متفاوت در قالب مدل مالی پیاده می‌شود؛ پیش‌بینی، گزارش‌دهی و تصمیم‌گیری.
توسط
مدیر محتوا
دسته‌بندی
مدل سازی مالی از مهم ترین مهارت‌ها در مشاوره مالی و سرمایه گذاری توسعه کسب و کار و با هدف ایجاد یک نمایه انتزاعی از آن کسب و کار، جهت پیش بینی عملکرد آن است.
Greek-Logo

با درج ایمیل خود، جهت دریافت راهنما و نکته‌های تخصصی روزانه، در خبرنامه ثبت‌نام نمایید؛
تا با راهکارهای داده-محور و رویکرد مبتنی بر شواهد توسعه کسب و کار گروه اگزیت، آشنا شوید.