برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی - شناسنامه

دسته‌بندی:
راهکار توسعه بازار
مخاطبان:
استارتاپ
کسب و کار نوپا
کسب و کار بالغ
قابل برون‌سپاری:
تماماً قابل برون‌سپاری به مشاور
قالب خروجی:
گزارش تفصیلی مستند به ضمائم

برنامه بازاریابی - شرح خدمت

خروجی اصلی برون‌سپاری تدوین و نگارش طرح یا برنامه بازاریابی به این مشاور، گزارشی تفصیلی به همراه مستندات و داده‌های پشتیبان مبتنی واقعیات بازار است که مشتمل بر چهار بخش اصلی است و برنامه عملیاتی یک سال پیش رو مشاوره و پیشنهاد می‌شود. این بخش‌ها به صورت کلاسیک شامل:

۱) توصیف کسب و کار،

  • بخش‌های بازار(های) هدف،
  • محصولات و خدمات (پیشنهاد فروش منحصربفرد (USP)
  • مدل و جریان‌های درآمدی

 

۲) هدف‌گذاری، موضع‌گیری و استراتژی‌ها،

  • اولویت‌بندی محصولات و بخش‌های بازار
  • سطح و نحوه ارائه خدمات
  • موضع‌گیری رقابتی در بازار
  • انتخاب کانال‌های ایجاد تقاضا و توزیع

 

۳) برنامه عملیاتی (اجرایی)،

  • برنامه فروش و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری
  • طراحی قیف‌های بازاریابی
  • برنامه جذب، نگهداری و رشد مشتریان
  • برنامه توزیع

 

۴) بودجه و کنترل

  • بودجه‌بندی ماهیانه منابع و مصارف
  • نسبت‌های بازدهی و سودآوری
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد

خواهد بود، که مطابق با نیاز شما، تا حدودی قابل شخصی‌سازی است. این مستند حاوی برنامه‌ای عملیاتی است که با داده‌های واقعی بازار، حاصل از تحقیقات (یا مطالعات) بازار پشتیبانی می‌شود تا مبنای قابل اعتمادی برای تصمیمات شما قرار گیرد.

برنامه بازاریابی - مختصات

متوسط هزینه
47.5
متوسط زمان
65
تجربه مشاور
17

جهت اطلاع از بهترین قیمت‌ها و یا تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید!

کارشناسان گروه اگزیت آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک قرار دهند.

خدمات مشابه

Greek-Logo

با درج ایمیل خود، جهت دریافت راهنما و نکته‌های تخصصی روزانه، در خبرنامه ثبت‌نام نمایید؛
تا با راهکارهای داده-محور و رویکرد مبتنی بر شواهد توسعه کسب و کار گروه اگزیت، آشنا شوید.