بهینه سازی قیف فروش

بهینه سازی قیف فروش - شناسنامه

دسته‌بندی:
راهکار توسعه بازار
مخاطبان:
کسب و کار نوپا
کسب و کار بالغ
قابل برون‌سپاری:
تماماً قابل برون‌سپاری به مشاور
قالب خروجی:
برنامه عملیاتی و خودکارسازی فرآیندها

بهینه سازی قیف فروش - شرح خدمت

اگرچه مشاوره و برون‌سپاری بهینه‌سازی قیف‌های علاقه محور بازاریابی و فروش اغلب بر روی وبسایت، رسانه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد، در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کسب و کارهای خدماتی نیز موضوعیت دارد. در این خدمت بر اساس مکانیزم‌های جذب سرنخ، یک قیف اصلی (برنامه آگاه‌سازی و ایجاد تعامل) با موضوع عمومی‌تر تعریف می‌شود، و با اعلام علاقمندی مخاطب نسبت به هر زمینه تخصصی، وارد یک خرده قیف (برنامه فروش) می‌شود. تلاش قیف اصلی بر این است که متوجه شویم مشکل اصلی مخاطب در چه زمینه‌ای است و با تشخیص این موضوع، آنها را به خرده-قیف فروش برای فروش محصولات و خدمات هدایت می‌کنیم. به عنوان مثال اگر افراد را از طریق آگهی جلب می‌کنیم، برای هر محصول/خدمت، یک آگهی مشخص در نظر گرفته می‌شود که تعیین‌کننده نوع علاقمندی مخاطب خواهد بود. بدین ترتیب امکان هدایت مخاطب در خرده‌قیف‌ها فراهم می‌شود.

خروجی این خدمت برنامه عملیاتی و خودکارسازی فرآیندها به منظور افزایش نرخ تبدیل مراجعه‌کنندگان/بازدیدکنندگان به مشتری است.

بهینه سازی قیف فروش - مختصات

متوسط هزینه
31.6
متوسط زمان
40
تجربه مشاور
1

جهت اطلاع از بهترین قیمت‌ها و یا تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید!

کارشناسان گروه اگزیت آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک قرار دهند.

خدمات مشابه

Greek-Logo

با درج ایمیل خود، جهت دریافت راهنما و نکته‌های تخصصی روزانه، در خبرنامه ثبت‌نام نمایید؛
تا با راهکارهای داده-محور و رویکرد مبتنی بر شواهد توسعه کسب و کار گروه اگزیت، آشنا شوید.