وبلاگ و وب‌نوشت‌ها

دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
اینجا قصد داریم مراحل گام‌به‌گام فرآیندهای تحقیقات بازار و چگونگی انجام یک تحقیق بازار مختصر برای برند (کسب و کار) خود را بررسی کرده، ببینیم که چگونه داده‌های مورد نیاز را بدست آورده، تحلیل نموده و نهایت استفاده را از این داده‌ها داشته باشیم.
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
تجزیه و تحلیل مشتری به برآیند فرآیند و فناوری‌ که بینش لازم در حوزه تحلیل و پیش‌بینی رفتار و الگوی خرید مشتری رو در اختیار کسب و کار قرار می‌دهد؛ اطلاق می‌شود.
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
اطلاعات و فرآیندهای کسب و کار چه در مرحله راه‌اندازی و چه در مرحله توسعه کسب و کار، با سه هدف متفاوت در قالب مدل مالی پیاده می‌شود؛ پیش‌بینی، گزارش‌دهی و تصمیم‌گیری.
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
مدل سازی مالی از مهم ترین مهارت‌ها در مشاوره مالی و سرمایه گذاری توسعه کسب و کار و با هدف ایجاد یک نمایه انتزاعی از آن کسب و کار، جهت پیش بینی عملکرد آن است.
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
شركت مدیریت صادرات از انواع واسطه‌های صادراتی است جهت كمك به تولیدکننده‌ها در ورود به بازارهای جهانی، با ماهیتی مستقل و خصوصی در قالب برون سپاری فعالیت می‌نماید
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
ایده کسب و کار شناسایی نحوه بهره‌گیری از فرصتی است برای توسعه یک کسب و کار، که حداقل از نقطه نظر کارآفرین و تیم راه‌انداز به صورت بلامنازعی به نظر می‌رسد با موفقیت همراه خواهد بود.
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
سامانه کارا به منظور تخصیص وام اشتغال فراگیر و وام اشتغال روستایی و عشایری با در نظر گرفتن اولویت‌های تعیین شده و تا سقف اختصاص یافته به متقاضیان ارائه تسهیلات
دسته‌بندی
تعداد دیدگاه‌ها
0
تحقیقات بازار فرآيند طراحى، جمع آورى، تجزيه تحليل و گزارش يافته‌هاى مربوط به وضعيت موجود بازار است که با جمع آوری اطلاعات، سازمان را به بازار مرتبط می‌کند.
Greek-Logo

با درج ایمیل خود، جهت دریافت راهنما و نکته‌های تخصصی روزانه، در خبرنامه ثبت‌نام نمایید؛
تا با راهکارهای داده-محور و رویکرد مبتنی بر شواهد توسعه کسب و کار گروه اگزیت، آشنا شوید.