معماری ارزش پیشنهادی در قالب فهرستی از قابلیتها و ویژگیهای بسته محصول/خدمت، در دفتر کار شما توسط تیم راهانداز یا مدیران پروژه سازمانی، صرفاً شامل مجموعهای از حدسها و مفروضات است که بایستی با انتظارات بازار، متناسب شوند. فرآیند ایجاد تناسب محصول با بازار، قابل برونسپاری کلی نیست و مشاور در نقش هدایتگر در کنار تیم راهانداز ایفای نقش مینماید. به منظور ایجاد تناسب بین محصول/خدمت با انتظارات بازار، این مشاور از چهارچوب توسعه مشتری بهره میگیرد. در این روششناسی، طی مراحلی، دردها و مسکنها، منافع و دستاوردها در کنار مفروضات اصلی اجزای ۴ گانه بازارپذیری کسب و کار به صورت آزمونپذیر تبیین شده، از طریق مصاحبه عمیق نیمهساختار یافته با مشتریان بالقوه، به محک آزمون گذاشته میشود. تأیید این مفروضات کلید ادامه مسیر، و رد آنها مستلزم بازگشت و تغییر مفروضات خواهد بود. این فرآیند رفت و برگشتی تا تأیید همه مفروضات ارزش پیشنهادی ادامه پیدا میکند.
خروجی مشاوره و هدایتگری معماری ارزش پیشنهادی، فهرستی با اولویتبندی قابلیتهای کمینه محصول پذیرفتی در از نظر مشتریان بالقوه در بازار هدف است.
کارشناسان گروه اگزیت آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیمگیری در اختیار تیمهای راه انداز، استارتاپها و مدیران کسب و کارهای کوچک قرار دهند.
تمامی حقوق برای گروه اگزیت، ©۱۳۸۲ محفوظ است. شرایط استفاده | رویه حفظ حریم شخصی