کد شغل: BM02

دعوت به همکاری مدیر اجرایی واحد اقتصادی درقالب مشارکت

مدیر اجرایی واحد اقتصادی (مستقل) در گروه اگزیت، فردی است که با برخورداری از دانش ضمنی نسبت به شرایط بازارهای مربوطه و دانش صریح مالی، بازاریابی و فروش و همچنین مهارت‌های نرم حل مسأله، تصمیم‌گیری، تفکر نقادانه، مذاکره و ارتباط کلامی نسبت به فعالیت در حوزه‌های وظیفه‌ای تولید محتوا، بازاریابی، فروش (توسعه کسب و کار) و همچنین حوزه منابع انسانی واحد اقتصادی خود اقدام می‌نماید.

برندینگ و پیشبرد محصول/خدمت واحد اقتصادی، در کنار شناسایی و برقراری ارتباط با مخاطبان واحد اقتصادی (نظیر بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌های عمومی، فروشگاه‌ها و سایت‌های فروشگاهی، اشخاص حقیقی مصرف‌کننده محصولات و خدمات، ...)، در راستای شناخت و درک عمیق ترجیحات و الگوهای رفتاری ایشان در زمینه فعالیت مربوطه، از مهمترین فعالیت‌های روزانه این مدیر اجرایی است. تمامی این اقدامات با هدف افزایش فروش و حداکثرسازی حقوق سهامداران واحد اقتصادی مربوطه، در راستای سایر واحد‌های اقتصادی گروه اگزیت قابل سیاست‌گذاری و توجیه بوده و متضمن ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه خواهد بود. حداقل تحصیلات لازم برای این فرد مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط در نظر گرفته شده است.

گزارش‌دهی: مدیر اجرایی گزارش فعالیت‌های خود را از طریق بارگذاری جداول و داده‌ها در سیستم اتوماسیون (شامل پایگاه وب و نرم‌افزار CRM) ارائه و مستقیماً به مدیرعامل گروه اگزیت پاسخگو می‌باشد.

وظایف اصلی مدیر اجرایی واحد اقتصادی

  • اهتمام به دستیابی به اهداف توافقی و ابلاغ شده از طریق برد مدیریت
  • طراحی، تدوین و برنامه‌ریزی در خصوص کم و کیف استانداردهای لازم جهت نمایش و نحوه ارائه مطالب در سایت و لحاظ این موارد در بودجه عملیاتی دوره‌‌ای
  • برنامه‌ریزی، پالایش، آماده‌سازی و انتشار محتوای تبلیغاتی و پیشبرد فروش بر اساس بودجه عملیاتی به منظور افزایش ترافیک، زمان توقف، کلیک/لینک و سایر مولفه‌ها و شاخص‌های مربوطه در راستای افزایش فروش
  • بازبینی و بررسی چیدمان و نحوه نمایش آگهی و پیشنهادات در سایت (اعم از آگهی‌های متنی، تصویری و ویدئویی) به منظور برخورداری از ویژگی‌های مورد نظر و همکاری با سایر همکاران فنی و طراحی در این خصوص
  • جمع‌آوری و تحلیل وب متریک‌ها جهت پایش رفتار بازدیدکنندگان سایت با استفاده از ابزارهای تحلیل وب، نظیر میزان، زمان نمایش و کیفیت بازدید از سایت، ترکیب بازدیدکنندگان، نرخ کلیک، ... و ارائه راهکار به منظور ارتقاء آن‌ها و همچنین تدوین گزارشات مربوطه نظیر هزینه دستیابی به هر مشتری و ...
  • تلفیق داده‌های مختلف با پژوهش کلمات کلیدی مورداستفاده در آگهی‌ها، به منظور ارائه پیشنهادات مربوطه جهت افزایش رتبه سایت، بهره‌وری آگهی و نتیجتاً افزایش رضایت‌مندی مشتریان
  • ارتباط‌گیری و همکاری با مشارکت‌کنندگان آنلاین (بلاگر‌ها، وب‌مسترها، سردبیران و ...) در کنار بهره‌گیری از تمامی ظرفیت شبکه‌های اجتماعی به منظور تعریف و ارتقاء سیستم ارجاعات
  • طراحی و تعریف برنامه‌های مشارکت میان‌مدت با سایر بنگاه‌های تبلیغاتی
  • جمع‌آوری و سازمان‌دهی اطلاعات بازار، روندهای در حال شکل‌گیری روی عبارات جستجو، جستجوی فعال و به صورت کلی فرصت‌های بازار به منظور گزارش و پیشنهاد پارامترهای لازم جهت درج در برنامه یکپارچه بازاریابی
  • بازاریابی، ارتباط‌گیری مستقیم با مشتریان جدید و موجود به منظور ثبت و انعکاس نقطه نظرات، و ارائه پیشنهادات به منظور ارائه راه‌کارهای مقتضی در رسانه‌های ترجیحی جهت افزایش بهره‌وری تبلیغات
  • آماده‌سازی، به‌روزرسانی و مذاکره قراردادهای تبلیغات و فروش از طریق ابزارهایی نظیر سمینار فروش و ... انجام چانه‌زنی با استفاده از مجوزهای ترفیعی مقتضی برای انجام فروش بیشتر
  • پردازش مکاتبات اداری و تجاری با مشتریان جدید و موجود
  • نشر فراخوان، پالایش و انتخاب
  • نیروی انسانی کاراآمد و هدایت، تیم‌سازی و ایجاد انگیزش و کنترل اعضای تیم به منظور دستیابی به اهداف توافقی
  • نگهداری، ثبت، پردازش و گزارش اطلاعات مشتریان، در سامانه CRM
  • جمع‌آوری و ارائه مستندات حجم بازار و میزان و نحوه عملکرد رقبا
  • همکاری با سایر پرسنل و نمایندگان شرکت در تبادل اطلاعات به منظور یکپارچه‌سازی کانال‌های فروش و ارسال به موقع گزارشات
  • به روزسازی دانش فنی و ادبیات فروش مرتبط با محصول در کنار تکنیک‌های بازاریابی کارساز در فروش

ابزارهای و فناوری

  • داشتن یک کامپیوتر شخصی ترجیحاً قابل حمل
  • توانایی کار با Interface انگلیسی نرم‌افزارهای اصلی شامل:
    • پرتال نرم‌افزار CRM که ادرس آن متعاقباً اعلام خواهد گردید.
    • نرم‌افزار و سرویس‌های مبتنی بر وب نظیر Google Analytics
    • مجموعه MS Office خصوصاً؛ نرم‌افزارهای مدیریت پروژه MS Project، MS Powerpoint، MSExcel، MS Word
    • نرم‌افزار ارتباطی و اتوماسیون اداری نظیر MS Exchange or Outlook​​

مهارت‌های مورد انتظار از مدیر اجرایی واحد اقتصادی

 -  گویش و صحبت ‌کردن،   -  متقاعدسازی،
 -  گوش دادن فعال،  -  ادراک (هوش) اجتماعی،
 -  مذاکره، رای‌زنی و چانه‌زنی،  -  ادراک خواندنی و توانایی نگارش،
 -  علاقمند به ارائه خدمات به سایر افراد،  -  یادگیری فعال،
 -  همکاری و کارگروهی،  -  گزارش‌دهی و مستندسازی.

 

فعالیت‌های مدیر اجرایی واحد اقتصادی

  • بازاریابی، فروش یا تصمیم‌سازی برای فروش از طریق اثرگذاری بر دیگران
  • ایجاد و نگهداری روابط فردی با سایرین
  • ارتباط با افراد بیرون از دایره سازمان
  • ارتباط با سرپرستان فروش، همکاران و زیردستان
  • تصمیم‌سازی و حل مساله
  • جمع‌آوری و دریافت اطلاعات بازار شامل (اطلاعات بازار، رقبا، ...) و ارائه گزارشات مربوطه
  • تحلیل داده‌ها و اطلاعات به منظور تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی

ویژگی‌های محیط کار در گروه اگزیت

  • بازاریابی به صورت تلفنی، اینترنتی طبق شرح کار توافقی
  • ۸۰٪ فعالیت‌ها به صورت مستقل از محل فعالیت (دورکاری) در اختیار مدیر مربوطه و با استفاده از ابزارهای ارتباطی نظیر تلفن و اینترنت راهبری و مدیریت خواهد شد.
  • انعطاف نسبی در ساعات کاری مد نظر بوده و به همین علت کار تمام وقت تلقی نمی‌گردد ولی انتظار می‌رود در طی ساعات اداری، امکان برقراری ارتباط به صورت کامل وجود داشته باشد.
  • ۲۰٪ بحث چهره به چهره و جلسات هم‌اندیشی و بارش فکری، تصمیم‌گیری و برنامه‌‌ریزی

​در صورت علاقمندی و برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی، لطفاً نسبت به تکمیل فرم درخواست همکـاری، اقدام نمایید.