خروجی اصلی برونسپاری تدوین و نگارش طرح یا برنامه بازاریابی به این مشاور، گزارشی تفصیلی به همراه مستندات و دادههای پشتیبان مبتنی واقعیات بازار است که مشتمل بر چهار بخش اصلی است و برنامه عملیاتی یک سال پیش رو مشاوره و پیشنهاد میشود. این بخشها به صورت کلاسیک شامل ۱) توصیف کسب و کار (بخشهای بازار(های) هدف، محصولات و خدمات، مدل و جریانهای درآمدی)، ۲) هدفگذاری، موقعیتیابی و استراتژیها (اولویتبندی محصولات و بخشهای بازار، سطح و نحوه ارائه خدمات، موقعیتیابی رقابتی در بازار، انتخاب کانالهای ایجاد تقاضا و توزیع)، ۳) برنامه اجرایی و عملیاتی (برنامه فروش و تاکتیکهای قیمتگذاری، طراحی قیفهای بازاریابی، برنامه جذب، نگهداری و رشد مشتریان، برنامه توزیع)، ۴) بودجه و کنترل (بودجهبندی ماهیانه منابع و مصارف، نسبتهای بازدهی و سودآوری، شاخصهای کلیدی عملکرد) خواهد بود، که مطابق با نیاز شما، تا حدودی قابل شخصیسازی است. این مستند حاوی برنامهای عملیاتی است که با دادههای واقعی بازار، حاصل از تحقیقات (یا مطالعات) بازار پشتیبانی میشود تا مبنای قابل اعتمادی برای تصمیمات شما قرار گیرد.
کارشناسان گروه اگزیت آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیمگیری در اختیار تیمهای راه انداز، استارتاپها و مدیران کسب و کارهای کوچک قرار دهند.
تمامی حقوق برای گروه اگزیت، ©۱۳۸۲ محفوظ است. شرایط استفاده | رویه حفظ حریم شخصی