بخش بندی بازار

بخش بندی بازار - شناسنامه

دسته‌بندی:
راهکار توسعه بازار
مخاطبان:
کسب و کار نوپا
کسب و کار بالغ
قابل برون‌سپاری:
تماماً قابل برون‌سپاری به مشاور
قالب خروجی:
فایل اکسل

بخش بندی بازار - شرح خدمت

برون‌سپاری تحلیل مشتری و بخش‌بندی بازار به این مشاور، مستلزم دسترسی به داده‌های فروش (فروشگاهی یا آنلاین) در بازه زمانی سال‌های گذشته می‌باشد. با ارائه داده‌های خام فروش (کد مشتری، تاریخ خرید، کد محصول، فی فروش، تعداد، پیش‌پرداخت و تاریخ تسویه) و داده‌های خام مشتری (کد مشتری، شهر، استان، مشخصات جمعیت شناختی)، گزارشی از محاسبات آماری و مدل‌سازی ریاضی در سه بخش شامل ۱) بخش‌بندی مشتریان بر مبنای الگوهای کلی رفتار خرید، ۲) بخش‌بندی مشتریان بر مبنای رفتار خرید مشابه در میان گروه‌های همسان جمعیت‌شناختی ۳) بخش‌بندی مشتریان بر مبنای رفتار خرید مشابه در میان گروه‌های همسان جغرافیایی تدوین شده و به عنوان خروجی تحلیل، فرصت‌های موجود در هر بخش، مشاوره و پیشنهاد می‌شود.

* در صورت موجود بودن اطلاعات روانشناختی مشتریان، امکان بخش‌بندی میان گروه‌های همسان بر این اساس نیز وجود خواهد داشت.

بخش بندی بازار - مختصات

متوسط هزینه
7.9
متوسط زمان
8
تجربه مشاور
4

جهت اطلاع از بهترین قیمت‌ها و یا تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید!

کارشناسان گروه اگزیت آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک قرار دهند.

خدمات مشابه

Greek-Logo

با درج ایمیل خود، جهت دریافت راهنما و نکته‌های تخصصی روزانه، در خبرنامه ثبت‌نام نمایید؛
تا با راهکارهای داده-محور و رویکرد مبتنی بر شواهد توسعه کسب و کار گروه اگزیت، آشنا شوید.