جهت جستجوی محتوای گروه اگزیت، از کلیدواژه مناسب در فیلد مقابل استفاده نمایید. سپس، نتایج در قسمت جستجوی پیشرفته، قابل بهینه‌سازی خواهد بود.

 

با بهره‌گیری از زمــان و تخصص کارشناسان ما، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید!

بر پایه یافته‌های تحقیقات بازار‌، مدلسازی، تحلیل مشتری و شاخص‌های طرح توجیهی (امکان سنجی)، سرمایه گذاری توسعه کسب و کار را مشاوره و پیشنهاد می‌کنیم.

مشاوره سرمایه گذاری توسعه کسب و کار به مدت چندین دهه، به عنوان خدمتی تخصصی و مفید به سرمایه گذاران کسب و کار و کارآفرینان کمک نموده، تا با رویکردی فنی و اقتصادی، ضمن تجزیه و تحلیل و ارزیابی زیرساخت‌، فناوری و منابع در دسترس خود، ضمن تبیین چرایی و چگونگی (استراتژی) ورود به زنجیره ارزش محصولات و خدمات در صنعت مورد نظر، با موازنه ضریب ریسک و نرخ بازدهی طرح سرمایه گذاری، نسبت به بهره‌برداری از این فرصت‌ها اقدام نمایند. سالیانه چندین هزار بنگاه خصوصی و دولتی، از خدمات مشاوره سرمایه گذاری توأم با تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل صنعت، مدل سازی آمیخته بازاریابی، مدل سازی مالی، نظارت و مدیریت پیشرفت طرح، مشاوره انتقال فناوری، مشاوره تأمین منابع مالی، مشاوره حقوقی، طراحی و مهندسی فرآیندها و سایر خدمات تخصصی بهره‌ می‌گیرند؛ تا جاییکه سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (UNIDO) از اواخر ۱۹۶۶، با مأموریت پیشبرد و شتابدهی همه جانبه و پایدار توسعه صنعتی کشورهای در حال توسعه و اقتصادهای در حال گذار با رویکرد نوآوری، جهانی ‌سازی و محیط زیست پایدار در حوزه مشاوره سرمایه گذاری فعال بوده و هم‌اکنون نیز در بسیاری از برنامه‌های خود، از یک طرف توسعه دهنده و از طرف دیگر مصرف‌کننده این خدمات است. در این میان اقتصاد ایران نیز، پیرو تحولات منطقه‌ای و ظهور شرکت‌های دانش‌بنیان، با بهره‌گیری از منابع سرشار نیروی انسانی تحصیل کرده و مشتاق تجربه و یادگیری، ضمن پتانسیل بازتعریف نظم موجود، آبستن فرصت‌‌های بی‌بدیل ارزش آفرینی مشاوران این حوزه گردیده است.

نفوذ فناوری اطلاعات بر کلیه سطوح سرمایه گذاری، در کنار عوامل برون‌زایی همچون جهانی‌سازی و آزادسازی بازارها، تغییرات عمده در سیاست‌های جهانی، ابداع و اقبال از شکل‌گیری گروه‌های اقتصادی منطقه‌ای، تغییرات جمعیت‌شناختی، پیشرفت بهداشت و آموزش‌های عمومی، تغییرات در ترجیحات و الگوهای مصرف، با ایجاد شفافیت در سطح و مقیاسی که تا پیش از آن میسر نبوده، زمینه ارزیابی و نظارت پروژه‌های سرمایه گذاری را بیش از پیش فراهم نموده و با تعیین مفروضات جدید ضرورت تغییر در ماهیت کلاسیک روش‌های مرسوم مشاوره را نیز به خوبی تبیین می‌نماید. در این راستا گروه همکاری‌های اقتصادی اگست، افتخار دارد با ابداع و ایجاد تغییرات بنیادی در مدل سنتی مشاوره مالی و سرمایه گذاری، نسبت به توسعه پلتفرم‌ها و داشبوردهای تخصصی، تجزیه و تحلیل و گزارشات بازار متنوع، جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات و افزایش مزیت رقابتی سرمایه گذاران، کارآفرینان و بنگاه‌های تجاری، اقدام نماید؛ و باور دارد ارزش حقیقی این خدمات، مکنون در جمع‌سپاری فرآیند مشاوره، بین مشاور و شرکای بین‌المللی آن به منظور ادغام زنجیره ارزش برون‌نگر می‌باشد. به این منظور و به عکس رویه‌های مرسوم شرکت‌های مشاوره سرمایه گذاری که بر تشکیل پرتفوی سهام شرکت‌های بورسی متمرکز شده‌اند، تمرکز گروه اگزیت بر مشاوره مالی و سرمایه گذاری در قالب راه‌اندازی، توسعه کسب و کار و توسعه بازارهای صادراتی به عنوان گزینه‌های سرمایه گذاری فعال و توأم با نظارت و مدیریت کسب و کار و نه صرفاً خرید سهام و تشکیل پرتفوی سرمایه گذاری می‌باشد، که این وجه تمایز تلفیقی با حوزه فعالیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر محسوب می‌شود. 

استراتژی ورود به بازار خارجی

استراتژی ورود به بازار خارجی

انتخاب و ورود به بازار جدید اعم از بازار صادراتی و یا گوشه‌ای دست نخورده در بازار داخلی، مستلزم تحلیل همه جانبه و اعمال استراتژی دقیقی است که ضمن موفقیت، امکان تداوم فعالیت را با توجه به عکس‌العمل رقبا ...

بیشتـر بخـوانید ...

تحلیل مشتری - بخش‌بندی بازار

تحلیل مشتری و بخش‌بندی بازار

شناسایی، کشف و تحلیل پرسنای مشتری بر اساس داده‌های خرید، مبنای برآورد و پیش‌بینی تقاضا، بخش‌بندی مشتریان و پایه قیمت‌گذاری علمی‌ست که کشش قیمتی رو برای بخش‌های مختلف مشتریان ...

بیشتـر بخـوانید ...

تحقیقات بازار - مطالعه تفصیلی

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار (تفصیلی)، به کارآفرینان امکان می‌دهد تا پیش از انجام سرمایه گذاری سنگین، ضمن بررسی روندها، نسبت به بررسی وضعیت موجود و بهره‌گیری از مزیت‌های نسبی و نقاط ضعف و قوت برنامه‌ریزی ...

بیشتـر بخـوانید ...

طرح توجیهی مطالعه امکان سنجی

feasibility-study

مطالعات امکان‌سنجی و طرح‌های تجاری با تکنیک‌های مدل‌سازی مالی از ورودی مطالعات بازار و برنامه‌ریزی تولید و فروش، ضمن بررسی منابع و مصارف مالی نسبت به شبیه‌سازی عملکرد در دوره‌های ساخت (فاز صفر) و فاز بهره‌برداری، ...

بیشتـر بخـوانید ...

اپراتورهای تلفن همراه
شرح گزارش در طول پنج سال آینده، انتظار می‌رود درآمد بازار ارتباطات ایران در CAGR به رشدی معادل 0.8 درصد دلار و یا 3.7 درصد ریالی بالغ شود. از محرک های اصلی رشد می‌تواند به اینترنت (داده...
۰۳ اردیبهشت ۹۵
مدل سازی تقاضا

مدل سازی تقاضا متفاوت از پیش بینی تقاضا است. به عبارت ساده،...

طراحی، استقرار و پیاده‌سازی برنامه یکپارچه بازاریابی در توسعه بازار

راه‌کار بازاریابی یکپارچه رویکری جامع و فراگیر به کانال‌های ارتباطی در برنامه...

ارزیابی ایده کسب و کار و معماری ارزش پیشنهادی

در مشاوره و ارزیابی ایده کسب و کار برای مدیریت ریسک‌های مربوط به تیم...

تجزیه و تحلیل مشتری

مشاوره تجزیه و تحلیل مشتری به فرآیندها و فناوری‌هایی اطلاق می‌شه که با مدل سازی تقاضا...

مدل سازی مالی برای استارتاپ‌ها

در مسیر راه‌اندازی و توسعه کسب و کار با مدل مالی ...

گزارش مقدماتی بازار

در بسیاری موارد از جمله در زمان شناسایی و انتخاب بازار مناسب صادراتی، مدیران از یک طرف منابع...

نوشتن طرح توجیهی

طرح توجیهی یا به تعبیری مطالعات امکان سنجی تجزیه و تحلیلی روی...

معماری ارزش و استراتژی

موضوع مطالعه علم استراتژی، محیط است؛ محیطی که سرشار از فعالان اقتصادی است، اقتصادی که مبنای مصرف...

لطفاً نظر خود را درباره چیدمان، مطالب و وضعیت ظاهری وب سایت جدید شرکت گروه اگزیت با ما درمیان بگذاریـد...
عـالیــــــــه!
65%
مطالب نسبتاً مفید، در قالب ظـاهر بسیار جذاب ارائه شده است.
22%
گرافیک و چیدمان جذاب، ولی مطالب چنگی به دل نمی زنه!
3%
گرافیک و چیدمان پیچیده و در بعضی موارد می تواند گمراه کننده باشد، اگرچه مطالب مفید ارائه شده...
10%
گرافیک، چیدمان و مطالب متناسب با حوزه فعالیت شرکت انتخاب نشده است.
0%
تمام آرا: 551

پروژه‌های مشاوره سرمایه گذاری

  • بندر انزلی
  • طرح توجیهی کارخانه بزرگ قند میاندوآب
  • ارائه درگاه پرداخت ارزی
  • طرح توجیهی کارخانه کیف های پوششی پلاستیکی

نوآوری ابزار ویژه کارآفرینان است، ابزاری که به وسیله آن، از تغییـــر به عنوان فرصـت، به منظور معرفی کسب و کار یا ارائه خدمت متفاوت بهره می‌گیرند. نوآوری می‌تواند به عنوان یک نظام منحصربه فرد معرفی شده، یاد گرفته شود و مورد آزمون قرار گیرد. کارآفرینان می‌بایستی به شکل هدفمند در جستجوی منابع نوآوری باشند، همان تغییـرات و نشانه‌هایی که خطوط راهنمای فرصت، به منظور نوآوری موفق هستند. کارآفرینان همچنین نیازمند یادگیری اصول و کاربرد نوآوری موفق هستند. - پیتـر دراکـر، "پـدر علم مدیریت نوین"

استخدام و فرصت شغلی